Metoda dobra na upal:)

marek5

marek5 2009-07-17

Tez bym tak chciał!Super. Wspaniałych okazów))

wiolcia 2009-07-19

Pełen relaxik super ;))Pozdrawiam

*SPOKOJNEJ NOCKI.☆
*SŁODKICH I KOLOROWYCH.★
*SNÓW.ღ
*D.O.B.R.A.N.O.C.♡

marcinf 2009-07-20

Tak to jeszcze nie łowiłem , ja to bym jaką leżankę tam wstawił , bo na brania to jednak trzeba chwilę czekać , a byłem w sobotę w Starym Sączu ( to jest 67 km , od mojej miejscowości ) , na łowisku " Albatros " , jednak nie połowiłem, ponieważ o 21.00 zaczęło konkretnie lać i była burza więc zjechaliśmy z kolegą dopiero coś po 06.00 rano w niedzielę ( wcześniej nie dało rady , bo byliśmy po kilku piwach , a szkoda mi prawka) . jednak kolega Rafał , który był bity tydzień , połapał trochę karpików . Największe to były 9 , 11,5 i 17 kg . będą fotki w niedługim czasie . A ryba tam jest piękna. Pozdrawiam :)

katie88

katie88 2009-07-20

Każdego ranka dostajemy szanse na nowe życie.
Pomimo chmur - walcz,
bo życie nie kończy się na kłopotach,
a słońce świeci ponad nimi.

wiolcia 2009-07-21

Liczę gwiazdy na niebie
wypatrując tą,która jest najbliżej Ciebie.
Księżyc uśmiecha się z góry
tym samym odganiając chmury.
Ta jedna najjaśniejsza
ta jedna najpiękniejsza
blaskiem swym Twe serce ogrzeje
i zawsze będzie dawać nadzieje.
I choć na niebie tyle gwiazd ona jedna ma ten czarodziejski blask.
Zawsze ukołysze Cię do snu
jest zawsze przy Tobie"tu".

╲⋎╱
........⋟✫⋞...NOCY
........╱⋏╲

marcinf 2009-07-22

Oczywiście wszystkie karpie kolega wypuścił , tam każdą rybę powyżej 5- u kilo się wypuszcza , chodzi właśnie o karpia , amura , tołpygę , suma , sandacza , szczupaka ....

wiolcia 2009-07-22

Hihihi kolejka sie wydłuża ale weekendów mi zabraknie heh ;))Żart oczywiscie.Pozdrawiam cieplutko;;]]

marcinf 2009-07-24

Witam , to jest tak , że za trzy dni płaci się 35 zeta a doba liczona jest po 20 zł , tam dobrze wybrac się na kilka dni , wtenczas jest szansa wyholować ładnego karpia czy amura , zwłaszcza te duże bo są już wycwanione . A zestawy sobie wywozimy łódką , ostatnio na 200 metrów , zanęta to kukurydza , kulki zanętowe ... to na razie tyle bo jestem po nocy , nara .

marcinf 2009-07-25

witam , ryby na pewno jest sporo , choćby fakt , że w tym roku nie ma tyle roślinności co w zeszłym , a spowodowane jest tym że gospodarz akwenu wpuścił sporo amura . A co do tego , że łatwiej jest złapać to bym się kłócił . Pamiętam , że w tamtym roku na jesieni pojechaliśmy tam na cztery dni i co ..... kicha ani na kulkę ani na kukurydzę . W pierwszym dniu tak koło 22.00 miałem odjazd ale co z tego jak byłem " lekko wstawiony " i nie słyszałem " odjazdu " . Kolega wziął ze sobą swój wyrób alkoholowy ale w połączeniu z piwem to nie na moją głowę , hehe ... . Co ciekawe , rano jak zwijałem kija to poczułem opór , myślałem , że to zaczep i mówię do Rafała , bierz łódkę i wypływamy . ( wlaśnie to on mi mówił , że mi pieknie " jechało " a tamci byli spory kawałek od naszego miejsca , rozmawiali z sąsiadami po kiju ) . Widać , ze Rafałowi się nie chciało wypływać . No to tak stoję nad tym brzegiem i się mocuje z tym zaczepem , bo nie chciałem urwać zestawu . W pewnym momencie Grzesiek nie...

marcinf

no tak , widzę , że urwało wątek , następnym razem dokończe ... pozdro .

marcinf 2009-07-25

... wytrzymał i bierze ode mnie wędkę , dokręcił mocniej hamulec i zaczyna pompować . Przestraszyłem się , że mi kija połamie ale ten ładnie " pracował " , no w końcu to jest kij karpiowy i już niejedną rybkę wyholował . Po krótkim czasie , szczytówka gwałtownie drgnęła i wtedy wszyscy zerwali się na równe nogi . Ja z Grześkiem skoczyliśmy do łódki , Grzesiek wiosłuje a ja nie pozwalam rybie na żaden luz . Ryba zaczyna mi odjeżdżać w lewą stronę , kolega wciąż podpowiada jak mam holować, jednak w połowie drogi , ryba się wypięła.... tak wypięła , bo nie była wcześniej dobrze zacięta , ot skutki wczorajszego pijaństwa , a mogła to być ryba życia jak to powiadają .... . No nic na przyszłość człowiek będzie mądrzejszy ... tylko piwo hehe ... :)) . Tak łowisko jest piękne a i cena też przystępna , kiedy jest ciepło sporo ładnych dziewczyna tam się wygrzewa i kąpie . Tak jak teraz co byłem, w sobote to była masa ludzi , tylko jest jeden minus . Jak się zbierają z powrotem do domu to zosta...

marcinf

to zostawiają masę śmieci nad wodą . A potem Wiesiek ( właściciel akwenu musi za nich sprzątać , jak by nie posprzątał to ci sami ludzie w tym samym miejscu , by się opalali i kąpali obok wczorajszych swoich śmieci . Zabawne nie ..... . W starym sączy jesteśmy góra do trzech razy w roku ale nie jest to regułą . To zależy od czasu no i od tego kiedy dostaniemy urlop w jednym czasie . każdy z nas pracuje w innej firmie więc ciężko czasem się zgrać z wolnym . Ja lubię wędkować , na Dunajcu . Nie jest to łatwa woda , zawsze się coś dzieje ciekawego . Staram się łowić , różnymi metodami . Po prostu jestem wędkarzem uniwersalnym ale nie powiem , ze wszystko wiem i umiem ... pozdrawiam i życzę połamania kija na rybie , byle nie na kolanie .... hej ho :))

marcinf 2009-07-25

nie , wszystko pisałem na trzeźwo .... powaga :))