EN57-1827+EN71-044

EN57-1827+EN71-044

On zmiany rozkładu i rozpoczęcia obsługi Gdańska Śródmieścia na torach SKM pojawiły się wydłużone składy w postaci jamnik + kibel

dodane na fotoforum:

kolej

kolej 2015-04-05

Była taka potrzeba? Tylko ten kurs, czy szereg kursów w określonym czasie?

wej96

wej96 2015-04-06

Pewnie, że była, puszczanie jamników w szczycie nigdy nie było dobrym pomysłem, a tym bardziej do Wejherowa lub nie daj Boże jeszcze dalej! Obecnie jest kilka takich obiegów, wieczorem składy są rozłączane,a rano łączone z powrotem.

kolej

kolej 2015-04-06

Nie no samego jamnika nie ale 2*EN57 to już raczej ok w szczycie, gdzie i tak w tym okresie częstotliwość to chyba 7.5 minuty?

wej96

wej96 2015-04-07

Wiesz, jamników mamy aż 12, a jak wspomniałem to nie jest dobry pomysłżeby jeździły same. Dlatego dołączane są do nich w miarę możliwości EN57. Tak, w szczycie na odcinku Gdańsk Śródmieście-Gdynia Chylonia wynosi 7,5 minuty.

jacek73

jacek73 2015-05-06

Piękne ujęcie:)

Trochę niefortunnie chyba im wypadł ten nr taborowy z przodu (literka E uciekła na granatową okleinę?). Tak z ciekawości - są jakieś przeszkody ku puszczaniu zestawów 2xEN71 - w peronach się nie mieszczą? Czy EN71+EN57 po prostu jest bardziej ekonomicznie?

wej96

wej96 2015-05-07

W peronach mieszczą się nawet 3xEN57. Jakos 2 tygodnie temu przez parę dni jeździł właśnie zestaw 2xEN71, ale był to przypadek incydentalny, bo SKM ma troszkę za mało taboru.

dodaj komentarz

kolejne >