ST44-1211 <- ST44-651

ST44-1211 <- ST44-651

29 styczeń godz.9:48 Stacja w Ag.
Peso-Gagarin chwilę przed odjazdem w stronę Suwałk czeka na zwolnienie szlaku przez SA133.

dodane na fotoforum:

warej

warej 2009-01-29

gdzie to foto zrobione i kiedy :P i może jeszcze o jakiej porze :P

bzyk02

bzyk02 2009-01-29

Fajne zdjęcie :)

warej

warej 2009-01-29

aha czyli słuch mnie nie myli. Bo dzisiaj wstałem o 9 rano i słyszałem Rp1 i tak też myślałem że był to dresik :)

romekr

romekr 2009-01-29

No właśnie z filmu wynikło, że gagar ten ma Rp1 DO BANI!! Najlepsze są jeszcze te mocne stare Rp1, że jak mi koło bloku zapodawał to szyby się trzęsły jakby jakaś bomba strzeliła obok xD

adam86

adam86 2009-01-29

Niby ma ten rezonator ale nie słyszałem jeszcze prawdziwego rp1 od gagara po pesie (dresa) a to i silnik odbiera mu 70% tego co w Iwanie Najlepsze...
30% WYGŁĄD
35% SILNIK
35% RP1
OCZYWIŚCIE WEDŁUG MNIE...
inni mogą myśleć inaczej--->>>>szacuneczek<<<<--- :)))))

warej

warej 2009-01-29

ja w dresie/gagarze 100% odzwierciedlenia tego starego rp1 nie słysząłem całego
czasem sie zdaża że `piernie` tak jak stare gagary :)

adam86

adam86 2009-01-29

HMMM....i tak dobrze że chociaż wózki i budę zostawili...zawsze to jakaś pociecha, niż gdyby miały zniknąć na zawsze z naszych linii...
W sumie to silniki dalej od ruskich pochodzą, trzeba się przyzwyczaić idzie nowe, grunt żeby tylko ruch towarowy utrzymywał się na poziomie :)

warej

warej 2009-01-29

no tak ale ponoć te 2 gagary dresy kopca tyle co jeden stary a i chyba wieksza siłę mają .

adam86

adam86 2009-01-29

Siłę na pewno mają większą a czy kopcą??? nie widziałem pod pełnym obciążeniem...nie wiem... :P

adam86

adam86 2009-01-29

cytat:

Silnik 12CzN26/26 prod. JAC Kolomensky Zavod o mocy 2000 KM, nowe zderzaki elastomerowe, halogeny, wycieraczki elektryczne, układy bezpieczeństwa CA+SHP+RS, radiołączność Pyrylandia, zmodeyfikowane Haslery, skuteczne systemy sygnalizacji i gaszenia pożaru wraz z gaśnicami, olejowy układ smarowania obrzeży, częściową modernizację kabiny, ergonomiczne fotele itp. Maszyny testowano początkowo w okresie 02.2006 - 07.2006 i okazuje się, że osiągnięto dobre wyniki... Przede wszystkim w zakresie kosztów utrzymania stwierdzono zmniejszenie liczby przeglądów i napraw (planowych i nieplanowych) o ok. 38%, co powinno zmiejszyć koszty utrzymania o ok.50%. Oszczedność paliwa (w wyniku zmiany silnika spalinowego) stanowiącego 80% kosztów eksploatacyjnych szacuje się na 15 - 25%!

czyli ok... ogólni GAGARY żądzą dalej :-) A modernizacja jest potrzebna... Pozdrawiam wszyskich

romekr

romekr 2009-01-30

Ale ostatnio (czyt. wczoraj) około 23.00 widziałem gagara, chyba 1214 i dał taki popis Rp1, że aż szczena opadła. Zapodał porządne, prawdziwe gagarowskie rp1... chyba połowę osiedla przebudził xD

adam86

adam86 2009-01-30

Czyli jednak :) to mnie cieszy a już myślałem...

warej

warej 2009-01-30

potwierdzam st44 12xx czasem dają rp1 jak jego starsi bracia ! ;]

adam86

adam86 2009-02-01

http://rs500.rapidshare.com/files/189676217/Zetka-018---Lokomotywa-ST43---wagon-401Ka.rar

warej

warej 2009-02-01

to ja tylko powiem że jest to towar numer 1170 St. pocz. - Wwa Okęcie Stacja końcowa - Las Suwalski

andlot

andlot 2009-02-15

wole iwany w starej wersji

darek60

darek60 2010-01-01

dodaj zdjęcie do fotoforum ST44

dodaj komentarz

kolejne >