świeci pustkami. A kolejka za szybą do wody długa... nie każda strategia marketingowa skutkuje. Wszystko jest relatywne, nawet gra w "zielone" :)
fanabe 2008-05-03
szefa marketingu na Madagaskar, nawet bez badań uprzednich -sfuszerowanych i tak pewnie -na chłopski rozum mógł wziąć, że pielgrzymom ani w głowie herbatą się raczyć, skoro źródełko cudowne pod bokiem ;P
Ja tam bym w tojtoje zainwestowała - to pewny zysk;P
jairena 2008-05-03
A Polak z pewnością wywiesiłby informację, że serwowana herbata z wody świętej:))))...i jeszcze w termosie na wynos by sprzedawał:) ...i zaś ktoś ze znajomych w świętym brzuchu Buddy by mi przywiózł, jak to przywozili mi z innych świętych miejsc:)))
vivat 2008-05-26
Cudowna herbaciarnia, szkoda, że u nas nie jest to rozpowszechnione...
jolciazb 2008-06-09
...a któż z nas posiedział by w tej herbaciarni dłużej z podwiniętymi nogami?
nie dziwie się, że pusto...*)