16 września ruszył kolejny etap kampanii marketingowej ING Życie, mającej na celu promowanie ubezpieczeń na życie. Kampania „Naga prawda o ubezpieczeniach” potrwa do końca października.
ING Życie przygotowało niestandardową akcję marketingową, wykorzystującą przestrzeń publiczną. W największych miastach Polski – Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku oraz Poznaniu – stanie 200 manekinów. Co 5. z nich będzie koloru pomarańczowego, nawiązując do wyników badań przeprowadzonych w tym roku przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie ING Życie, z których wynika, że tylko co 5. Polak posiada ubezpieczenie na życie.
dodane na fotoforum:
blanca 2010-09-20
Witaj Arturze , miłego i cieplutkiego dnia życzę pozdrawiam z uśmiechem :))
dalia22 2010-09-20
Witaj :) Widziałam w tv:)) Powinni Ci płacić tantiemy za reklamę hihi:) Przesyłam popołudniowe pozdrówka:)
tajemna 2010-09-20
To jest FARMERAMA....wspaniała gra gra w nią ponad 17 milionów ludzi.........spróbuj a zobaczysz jak Cię wciągnie...................................................http://farmerama.bigpoint.com/?action=internalGame
elfik4 2010-09-20
Ciekawy pomysł tej kampanii reklamowej......
Miłego wieczorku życzę Arturze.......Pozdrawiam cieplutko..:))
malwi67 2010-09-21
Wybieram tez sie ta atrakcje stolicy zobaczyc, ale jakos nie mam czasu....moze sie wyrobie hah