wszystkie moje ostatnie zakupy internetowe wymagają ......

wszystkie moje ostatnie zakupy internetowe wymagają ......

reklamacji ......
kupiłam 2 hulajnogi, przysłali jedną, kanapie brak poduszki, zooplus dostarczyło karmę po 9 dniach itp. itd.,,,
Ja od wielu lat robie wiekszosc zakupow przez internet bo po prostu ciagle brak mi czasu ...
Praktycznie tylko spozywcze kupuje w sklepach

ja wiem ze wszyscy uznają reklamacje ale dlaczego mam tracić czas :))))

tebojan

tebojan 2016-08-24

Dlatego nie czynię zakupów przez internet. Wolę iść do jednego z wielu salonów gdzie towar modę zobaczyć, dotknąć i powąchać.

romta63

romta63 2016-08-24

Z zooplusem nie miałam takich problemów ale to pewnie wina kuriera :(Czasami są problemy ale dużo kupuję przez internet bo mimo wszystko zabiera to mniej czasu :0

zuuzik

zuuzik 2016-08-24

no faktycznie nerwy tylko szarpią, ale jaka ładna kanapa:)

lulka1

lulka1 2016-08-24

ja ostatnio kupiłam w zooplusie puszeczki 100 g i jedna przy otwarciu syknęła ...ale przecież to puszka co może się stać ..ano to ,że pies się obsrał ...to po wielu latach korzystania z zooplusa przykry incydent , a i zapomnieli raz dołożyć gratisowej premii ...

..jakość usługi przez internet spada . Sklepy internetowe stworzyły czarną listę klientów , a jak my klienci mamy się chronić przed ich nieuczciwością .. oni liczą ,że nam się nie będzie chciało bawić w odsyłanie towaru i maja rację....

tebojan

tebojan 2016-08-25

Kupowanie osobiście daje przyjemność i unikania powyższych problemów

atiseti

atiseti 2016-08-25

a ostatnia poduszka na siedzisko zaklinowała się w module i trzeba było tylko ją wyjąć, więc wszystko z tym zakupem ok, hulajnoga druga też już dotarła :))))))
nadal będę kupowała przez internet bo to i taniej i mniej czasu mi zabiera :)

dodaj komentarz

kolejne >