EU44-008

EU44-008

01.05.2014. Warszawa Wschodnia. Husarz stoi z wagonami dofinansowanych przez UE w trakcie ich prezentacji z okazji 10-lecia wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. W prezentacji udział wzięły następujące wagony:
1. Wagon konferencyjny 507A o numerze 61 51 89-90 001 (wagon dla załogi PKP Intercity).
2. Wagon klasy 2 typu 168A (wagon bezprzedziałowy) o numerze 50 51 28-70 019-0 zmodernizowany 2 września 2013r. przez NEWAG Nowy Sącz (dla trasy Przemyśl-Szczecin).
3. Wagon klasy 1 typu 140A (wagon przedziałowy) o numerze 50 51 19-70 695-8 zmodernizowany 5 sierpnia 2013r. przez PESĘ Bydgoszcz (dla trasy Przemyśl-Szczecin).
4. Wagon barowy typu 113Aa o numerze 50 51 88-70 198-9 zmodernizowany 16 września 2013r. przez PESĘ Bydgoszcz (dla trasy Przemyśl-Szczecin).
5. Wagon klasy 2 typu 111Arow o numerze 61 51 84 70 074-3 zmodernizowany 27 maja 2013r. przez PESĘ Bydgoszcz (dla trasy Przemyśl-Szczecin).
6. Wagon klasy 2 typu 156A o numerze 50 51 20-90 047-5 wyprodukowany 17 stycznia 2014r. w zakładach FPS Cegielski w Poznaniu (dla trasy Trójmiasto-Wrocław, wagony obecnie te kursują w pociągu TLK „Mieszko\" w relacji Wrocław Główny-Gdynia Główna-Wrocław Główny).
7. Wagon klasy 1 typu 156A o numerze 50 51 19-90 051-0 wyprodukowany 3 stycznia 2014r. w zakładach FPS Cegielski w Poznaniu (dla trasy Trójmiasto-Wrocław, wagony obecnie te kursują w pociągu TLK „Mieszko\" w relacji Wrocław Główny-Gdynia Główna-Wrocław Główny).