05.01.2015. Warszawa Śródmieście. EWa stoi na przystanku jako pociąg osobowy R7 „19524/5” w relacji Warszawa Zachodnia-Otwock.
ficek 2015-01-06
No w sumie po tej modernizacji są i minusy jak i plusy tzn. co plusów to podwyższenie prędkości maksymalnej ze 100 do 120 km/h., zmiana rozruchu na asynchroniczny, zamiana silników na asynchroniczne, dodanie stopni, kompatybilność z niektórymi EN57AKM (ponoć już jeździły w ruchu planowym z EN57AKM (seria ex. EN57KM)). No i po tej modernizacji wydają się mniej awaryjne tj. częściej je widuje jednak nie NA darmo KM nie chciały ich odebrać przez 9 miesięcy (były gotowe zgodnie z planem pod koniec grudnia 2013r., ostatecznie odebrano je 26 września 2014r., do ruchu weszły na początku października 2014r.).
wej96 2015-01-06
Oo, kompatybilność z kiblami to faktycznie duży plus ^^ podobnie zresztą jak napęd asynchroniczny. W ogóle posiadasz może fotkę wnętrza po tej modernizacji, szczególnie w okolicach dawnych drzwi?
ficek 2015-01-07
Niestety nie, jedyną fotkę wnętrza po ostatniej modernizacji udało mi się znaleźć tutaj :http://www.garnek.pl/sebek92/28609841/ew60-001
Ewentualnie może pomoże mój film (EW60 od 3:49 minuty filmu):
https://www.youtube.com/watch?v=Q2ukeS1CyJE&list=UUfCtVmhK5gJQg73B4_RqjZQ