27.01.2015. Kraków Prokocim. Bydgostia oczekuję na przeprowadzenie naprawy rewizyjnej na terenie Południowego Zakładu PKP Intercity w Krakowie. Za nią stoi ED74-007, a w tle widoczna EP02-08 jako pomnik.
wej96 2015-01-31
Pednolino w PESY :D IC najlepiej by zrobiło jakby sprzedało te skłądy jakiemuś regionalnemu przewoźnikowi, chociaż ciekawe czy przez wysoką awaryjność znaleźliby się jacyś chętni w ogóle?
ficek 2015-01-31
To jedna z opcji, a druga to według mnie przeniesienie ich z powrotem do Centralnego Zakładu PKP Intercity w Warszawie i skierowanie ich na pozaszczytowe składy Warszawa-Łódź-Warszawa (czas przejazdu ma wynosić z postojami po drodze po modernizacji linii ok. 1h 30 minut, obecnie powyżej 2h.). A trzecia opcja to przebudowa wnętrza z dostosowaniem do dalekobieżnego ruchu (bo obecnie nie zbyt wygląda ten skład na dalekobieżny). Druga opcja według mnie jest najlepsza bowiem wzrósł by komfort na tej linii (szczytowe kursy mają obsługiwać kupione przez PKP Intercity składy piętrowe), składy miały by w końcu stałe zatrudnienie, zyskało by się trochę wagonów i lokomotyw, a i nie trzeba by zmieniać wnętrza, bo na tą relację w sam raz wystarczy.