Ex.........

Ex.........

..trudno mi "uciec" od polityki :)

menka

menka 2010-11-07

A Ty już zdążyłeś obskoczyć jakiś wiec przedwyborczy? A swoja drogą ex jest zawsze jakimś pre... Miłego dnia Mistrzu:P

czarewa

czarewa 2010-11-07

Teraz już wreszcie zrozumiałam, dlaczego.........:)

talia14

talia14 2010-11-07

fajne zdjęcie pozdrawiam
miłej niedzieli :)))

bozena8

bozena8 2010-11-07

...hmmm...mężczyżni inaczej patrzą....Czerwona róża wypływająca z fioletowej satyny oprawiona perłami....byłaby pokusą ....dla mnie:-)
Polityką gardzę ....chociaż kobiety tam można spotkać ładne:-)
Pozdrowionka ślę:-)

andre53

andre53 2010-11-07

jedna z nielicznych mających odwagę myśleć i mówić co myśli w tej nacjonalistycznej parti jaką jest PiS.
Taką cenę płaci się w Pisie za mówienie prawdy wodzusiowi.

wiele16

wiele16 2010-11-07

Jakoś mi nie żal, że już ex... Towarzystwo Bredzińskich, Macierewiczów, Błaszczaków, Szczypińskich, Czarneckich itp. znawców organoleptycznych właściwości wazeliny, wyraźnie uwierało p. Joannę. Kobieta pomogła panu prezesikowi, a ten (e tutti quanti), w swoim stylu się odpłacił. Nie od dziś wiadomo, że to dżentelmen w każdym calu! Tylko, gdzie te cale? - nieśmiało zapytam...

wiele16

wiele16 2010-11-07

Jędrek, od polityki nie uciekniemy. Prezesik zaczyna zjadać swój własny ogon. Gdy wypieprzy z hukiem następnych (a tak będzie!), zostanie już tylko prezesiczkiem wazeliniarzy... Nigdy nie będzie silnej Polski bez silnej opozycji! A jemu, co widać, zupełnie już na tym nie zależy. Facio ma klasę politykiera! Szkoda, że ta 1/5 elektoratu jeszcze tego nie dojrzała, bo tylko wtedy zrozumie. Ale i na to przyjdzie czas. Historia uczy, że 40 lat prowadzenia narodu przez pustynię pomaga zmienić jego mentalność i pozwala mu się odrodzić. Pod jednym wszakże warunkiem! Na czele tego pochodu musi stać prawdziwy mędrzec, opatrznościowy mąż stanu. Niestety, ostatni z nich zmarł 3 ćwierci wieku temu. O następnych, ani widu, ani słychu... Może nasze wnuczęta? ;o)

jadpaw5

jadpaw5 2010-11-07

Pani Joanno, tak trzymać!

ogonem

ogonem 2010-11-07

Na szczęście jestem wolna od tematu polityki, który większości spędza sen z oczu, powoduje niebezpieczny wzrost adrenaliny, czasami prowadzi do zwad i bezsensownych nieporozumień, a wszystko to na nic, bo i tak nie mamy na nic wpływu :)

white63

white63 2010-11-07

Ładny portret :)))

eden70

eden70 2010-11-07

1)
rozmowa z szefem za pośrednictwem mediów nie wydaje mi się najrozsądniejsza z punktu widzenia interesów własnego ugrupowania.
2)
czepianie się czyjegoś wzrostu koloru włosów lub np tuszy pachnie mi manipulacją tudzież z brakiem argumentów merytorycznych przeciw.
A skoro opozycja jest słaba jak pisze wiele16 to ugrupowanie rządzące ma jeszcze lepsze warunki żeby realizować swoje pomysły bo maja swojego prezydenta premiera z rządem i przychylność mediów.w tej sytuacji zwalanie winy za stan państwa na opozycje jest co najmniej śmieszne.
POzdrawiam :)

anicaop

anicaop 2010-11-07

No to jak ma być politycznie to niechaj będzie.
Mam już po dziurki w nosie fanaberii pana odsuniętego od koryta prezesa.
Ludzie widzą co wyprawia i resztki włosów z głów tracą bo strach pomyśleć co by było gdyby tak zachowywał się niedoszły prezydent.
Co do pani J.K.R. słusznie zrobiła że odczepiła się od nich...

Jedrasku wiesz co się ostatnimi czasy mówi? Gdyby feralnym lotem do Smoleńska leciało 2 braci,to z pewnością na Wawelu z honorami pochowali by ....pilota.

wiele16

wiele16 2010-11-07

Ewo, tylko wydaje Ci się, że jesteś wolna i szkoda, iż o tym nie wiesz. Politycy właśnie dzięki nieświadomości wyborców mają się tak dobrze! Te fakty mogą Ci być nieznane, ale taki np. PiS z budżetu (czyli m.in. z Twoich podatków!) dostanie w tym roku, bagatelka! - prawie 38 mln złotych! A wiesz, że w przyszłym roku planuje się dla tych darmozjadów o prawie 3 mln więcej? Pytam się - za co? Stoję na stanowisku, że żadnemu politykowi za przyjemność plucia na swych politycznych przeciwników nie powinno się płacić milionów! Pieniądze zazwyczaj dzielą ludzi... Ale skoro mam świadomość, że na nich płacę, mam prawo nie życzyć sobie uprawiania takiej polityki! Mam niby prawo, a mogę tylko pogrozić palcem. Stąd tyle we mnie goryczy...

eden -> Dobrze wiesz, jak łatwo mnie wciągnąć w polityczny dyskurs. To smutne, ale kompletnie nic a nic nie zrozumiałeś z mojego komentarza (zresztą, o ile pamiętam, nie pierwszy raz!). Nie potrafię odpowiedzieć jednym zdaniem, a wywołujesz mnie do tablicy! M...

wiele16

wiele16 2010-11-07

...Może jutro...

sarna1

sarna1 2010-11-07

Dodam od siebie , że nie lubię mało konstruktywnej krytyki .
,,Prezsesika '' znam osobiście i zapewniam ,że jego cale nie mają nic wspólnego z poziomem intelektulanym , oraz spobem kierowania partią ...Jak widac dosyć dobrze mu to idzie ,jeśli od tylu lat potrafi utrzymać partię na scenie politycznej .Zajmowałam sie czynnie polityką ,wiec dokadnie wiem jak działają takie mechanizmy w tym , czy też w innym ugrupowaniu .
Myśle jednak ,że jako Naród nie potrzebujemy 40 lat ,aby zmienić swoje nastawienie . Wystarczy nie kierować sie w życiu ,,calami'' i realizować swoje idee ...
pozdrawiam ;)

jedras48

jedras48 2010-11-08

o, ho ,ho robi się ciekawie. A jaki poziom dyskusji..... a jakie argumenty.......:)
"Gardzę polityką", "wodzuś", "odsunięty od koryta prezes", a "dowcipu" o pilocie pochowanym na Wawelu, nie powstydziłby się Jerzy Urban i a najlepiej poinformowany wiele16 rzuca liczbami ile to PiS dostanie z budżetu. A czemu to kolega nie napisze ile to milionów dostanie PO ? Trzeba szanowne koleżanki uświadomić ile to dostaje partia ,które jeszcze kilka lat temu w swoim programie wyborczym obiecywała zniesienia dotacji pieniężnych dla partii politycznych. Gdy czytam "argumenty" kolegi wiele16, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że ta retoryka jest mi znana. Brakuje tylko sakramentalnego - Balcerowicz musi odejść ! przepraszam - Kaczyński musi odejść ! Andrzeju ! Proszę ! Nie leppperuzuj nam garnka :)

nika28

nika28 2010-11-08

Właśnie miałam zapytać po przeczytaniu komentarza wiele16 ile dostanie PO. Jeśli się podaje takie dane to dla porównania wypadałaby podać ile otrzymają inne ugrupowania. Jędras mnie uprzedził, zajrzę tu za jakiś - myślę, że wiele16 odpowie :)

wiele16

wiele16 2010-11-08

Jędrek i nika28, ależ służę uprzejmie, skoro sami nie potraficie tego znaleźć w Internecie! PO ma dostać ponad 40 mln zł w tym roku, a w przyszłym o ponad 3 mln zł więcej! Podobno w ciągu ostatnich ośmiu lat wartość dotacji z budżetu dla partii politycznych potroiła się. Fajnie, co? ;o) Jędrek, sorry, chcesz być kąśliwy, a nijak Ci się to nie udaje... ;o)))

nika28

nika28 2010-11-08

potrafimy znaleźć :))) chodziło tylko o to, że jak coś się pisze, to nie wybiórczo (to wygodne, a tamto nie)

jedras48

jedras48 2010-11-08

kąśliwy ? raczej w miarę obiektywny :)

wiele16

wiele16 2010-11-08

Nika, bez przesady! Mam tu przepisywać cały budżet państwa? Kto chce znać dotacje dla SLD czy PSL też sobie znajdzie! ;o)))

Jędrek, nie. Nie znasz miary obiektywizmu. Obiektywizm to DWIE szale argumentów, to dwustronne, perspektywiczne spojrzenie na tę samą sprawę. Ja chociaż przytoczyłem kilka liczb na jedną, Ty na swoją ani jednego argumentu. Same takie okrągłe, wytarte frazesy... ;o)

asunta

asunta 2010-11-08

Smutne to wszystko...szarpiemy się,spieramy a i tak nie mamy wpływu na nic.I ta niemoc właśnie, powoduje nasza irytację...Ale od polityki uciec się nie da,chyba że wyrzucimy telewizory, radioodbiorniki i przestaniemy kupować gazety.

wiele16

wiele16 2010-11-08

Jędrku, jeśli z moich komentarzy wysnułeś wniosek, że jestem fanem PO, to się grubo mylisz, to tylko Twoja insynuacja! Nigdy i nigdzie nie napisałem, że to partia moich marzeń o anielskim składzie osobowym! Na tle PiS-u wyglądają tak dobrze i sprytnie potrafią to rozegrać na swoją korzyść. Natomiast to, że dzięki politykierskiej postawie prezesika robią co chcą, to już zupełnie inna bajka. Co do lepperyzowania, przypomnę, bo dziwnym trafem zapomniałeś, a próbujesz pokrętnie i przewrotnie (bez żadnych argumentów!), że to właśnie Kaczyński dobrał sobie szefa Samoobrony do swojego rządu i nie weksluj, proszę, czyichś chorych pomysłów na mój rachunek, bo właśnie "dzięki" m.in. takim nie można kreować tego pana na męża stanu, co na siłę próbują czynić inni.

wiele16

wiele16 2010-11-08

Jędrku, a może mam Ci przypomnieć jego: list "Do Braci Rosjan", rankingi sekretarzy PZPR (najlepszym był Gierek!), umizgi do SLD, podawanie ręki Komorowskiemu itp? Facio po pas tonie we własnym błocie i zmierza w jakąś niszę... Teraz tylko wyglądać, aż ci co go do tego osobliwego survivalu pchają, poczekają czy ugrzęźnie... To i tak wszystko przy obecnych potrzebach naszego państwa jest teraz mało istotne! Zapamiętaj, wazeliniarze nigdy nie podadzą mu ręki na ratunek! A nawet jeśli, to jaką? Śliską? A nasz kraj nie ma czasu czekać, bo pluciem na siebie i negacją wszystkiego nic nie zbudujemy. Znasz sposób JAK dobrać się do skóry rządowi bez mocnej, a nie mocno plującej, opozycji? Rozlatująca się partia nie ma szans wypłynięcia na szerokie wody...

PS. Ani ja, ani Ty, ani nawet średnia generacja, nie uzdrowimy politycznej sytuacji kraju. Może nasze najmłodsze pokolenie... Może...

jedras48

jedras48 2010-11-08

Andrzeju ! Teraz bardzo skrótowo -lapidarnie -piszesz o tym ,że tylko mocna opozycja jest w stanie dobrać się Rządowi -zgadzam się z tym całkowicie . Tylko pokaż kto po za PiSem jest to w stanie dokonać ? Plucie na Kaczyńskiego temu nie sprzyja -przypomnij sobie, że on nie zmieniał partii jak rękawiczki - On zaczynał od nowa -tworzył PiS i nie robił tego "dla kasy" - Kaczyński to nie Konformizm jak ...i tu możemy utworzyć potężną listę POlityków o których możemy to powiedzieć :)

wiele16

wiele16 2010-11-08

Oj, Andrzej, Andrzej... Postęp! Pierwsze przyznanie mi chociaż racji (racyjki?)! ;o)))

Nie wiem do kogo pijesz o tych zmianach swoich partii jak rekawiczki... Niech zgadnę! Może do niejakiego Richarda Henry'ego Czarneckiego? ;o)))

jedras48

jedras48 2010-11-08

powiedzmy do Stefana Niesiołowskiego -znasz takiego ? :)

wiele16

wiele16 2010-11-08

Nie odmawiam Kaczyńskiemu zasług, ale facio nie za bardzo już kuma co się wokół niego dzieje! Miota się. Przynajmniej takie na mnie robi wrażenie. Metoda prowadzenia stalinowskiej polityki personalnej partii jest już przeżytkiem! Tylko 1/5 krajowego elektoratu daje się jeszcze na to nabrać. Uważasz, że mamy szansę doczekać się aż wróci do równowagi, przekona naród do siebie, wygra wybory i dojdzie do rządzenia? Wg mnie żadnych szans! A my nie mamy czasu czekać!! Nawet nie my, Andrzeju! Nam już to właściwie wisi. Mam na myśli nasze następne pokolenia...

wiele16

wiele16 2010-11-08

Niesiołowski? Mój przykład był dużo, dużo lepszy... ;o)))

jedras48

jedras48 2010-11-08

Andrzeju ! Nie wiem co ci wisi i dlaczego -to raczej Twój problem :) Mnie zastanawia jedno -Twój brak szacunku do Kaczyńskiego i nie tylko do niego . Czy w Małopolsce określenie "facio" to typowy zwrot grzecznościowy ? :)

jedras48

jedras48 2010-11-08

Młodzież to czyta Kolego Andrzeju - i co oni o nas pomyślą ? :)

wiele16

wiele16 2010-11-08

;o)))

Facio dlatego, bo jakoś Jego Ekscelencja nie może mi w tym przypadku przejść przez gardło... Ale to raczej takie lekko familiarne, choć z nutką lekceważenia, przyznaję. ;o)))

Szacunek mogę mieć do tych polityków, którzy darzą wyborców tym samym. A skoro są tacy, którzy chcą "na żywca" zrobić ze mnie (i innych) durnia, no pasaran! Granice mojej tolerancji w tym przypadku zostały znacznie przekroczone (vide moje poprzednie komentarze). Na szacunek, jak wiesz, trzeba sobie zasłużyć przez lata swoimi mądrymi czynami. Każdemu wolno zbłądzić, jednak traci się go czasem jednym wyjątkowo głupim pociągnięciem, decyzją, wypowiedzią, postawą... Ale to przecież oczywista oczywistość! ;o)))

wiele16

wiele16 2010-11-08

Jędrek, proponuję dopuścić innych do głosu, bo być może zanudzamy... ;o)))

asunta

asunta 2010-11-08

No i mamy wojnę polsko-polską na Garnku.

jedras48

jedras48 2010-11-08

Wojnę ? Nie odbieram mojej wymiany poglądów z kolegą wiele16 jako wojny polska-polskiej . To jest chyba jedna z głównych przypadłości garnka gdzie raczej obowiązuje wazeliniarstwo i przysłowiowe głaskanie po pupie i tego rodzaju "konfrontacja" jest od razu postrzegana jako konflikt.
Andrzeju ! Czy Ty odbierasz nasze przekomarzanie się jako wojnę ? :)

asunta

asunta 2010-11-08

Ależ Andrzeju...mnie się ta Wasza "wojna "bardzo podoba.Więc się nie musisz zaraz "jeżyć" i być złośliwym.

jedras48

jedras48 2010-11-08

zaraz "jeżyć" ? czy bycie szczerym musi być postrzegane jako złośliwość ? :)

sarna1

sarna1 2010-11-08

Najważniejsze ,że ludzie są różni .Gdyby każdy myślał tak samo i spostrzegał świat tak samo było by nudno ...to odnosi sie nie tylko do polityki ,ale tez i do fotografii ;)

sarna1

sarna1 2010-11-08

Dodam jeszcze ,że nie zgodzę sie z koleżanką asunta ,że na nic nie mamy wpłwu .Polska to kraj demokratyczny , po to mamy wybory ,wiec i możliwości zmian .Chyba,że ktos nie chodzi na wybory ,ale wtedy nie powienien miec powodów do narzekań ; )

asunta

asunta 2010-11-08

Na wybory chodzę...i nie zmienia to faktu, że w Polsce bez zmian...I moja droga Sarenko,ze użyję słów wiele16..."mnie już to wisi".Może pokolenie moich dzieci wpłynie na zmiany w Polsce ale, czy w pogonie za dobrami doczesnymi, zdołają dojrzeć inne ważne w życiu sprawy?!

asunta

asunta 2010-11-08

A w naszej polityce walka toczy się nie o dobro obywatela,lecz o własne interesy.Poza tym jedni drugim udowadniają, kto ma rację.
A z racją jest jak z d...(sorry).Każdy ma swoją!!!

sarna1

sarna1 2010-11-08

Ja mam troszeczkę inne doświadczenia i nie uważam ,że każdy w Polsce dba tylko o swoje dobro .Nie nalezy generalizować ludzi .W Polsce jest wielu dobrych polityków zarówno z prawej strony , jak i z lewej , którzy zapewniam nie dbają tylko o swoje interesy ...A rację człowieka niekoniecznie trzeba utożsamiac z ,,włąsną d... '' Kazdy ma swoją rację i bardzo dobrze , bo tylko konstruktywna dyskusja na argumenty prowadzi do trafnych rozwiązań , a oto nam chyba wszystkim chodzi . Dodam jeszcze asnuta ,żę dziwi mnie w takim razie Twój udział w tej dyskusji , jeśli ,,ci wszystko wisi '' .Myśle ,że jednak tak naprawdę wszystkim nam zależy ,aby żyło nam sie lepiej ,dlatego o tym tu mówimy
...pozdrawiam serdecznie ;)

eden70

eden70 2010-11-09

Coraz większa ilość osób ogarniętą postawą obojętności
może ona dotyczyć rozgoryczenia .
Dlaczego bo niestety obietnice drugiej Irlandii i cudu gospodarczego zostały niezrealizowane. Mogę z łatwością zrozumieć to rozgoryczenie ale nie rozumiem jak można odpowiedzialnością za stan państwa obarczać Kaczyńskiego .

sarna1

sarna1 2010-11-09

Zgadzam sie z eden70 ...Jedno tylko powiem jeśli Tusk obiecał nam drugą Irlandię , to módl sie Narodzie ,aby do tego nie doszło ...Irlandia znajduje sie na skraju bakructwa .Ludzie tracą prace , płace spadaja w dół , wielkie koncerny wycofują sie z rynku irlandzkiego ...Jeśli tak ma wyglądać Polska to ładnie Nas premierze ustawiłeś ...A co do obarczania ludzi odpowiedzialanością ,oj tak w tym jesteśmy dobrzy ...tylko jeszcze potrzeba w tym wszystkim zdrowego obiektywizmu .

chazir

chazir 2010-11-17

Ciekawa wymiana zdań. Wszystkim nie mającym wiary w polityczne umiejętności Kaczyńskiego, proponuję poczekać. Za rok będziemy "goli i weseli" za sprawą obecnego premiera, który gra "w gałę" zamiast rządzić. Pozdrawiam

chazir

chazir 2010-11-17

Zamiast komentarza warto zobaczyć:
http://www.garnek.pl/cezar73/11900074/polski-tron-cara-putina-z-netu

dodaj komentarz

kolejne >