lukeu07 2011-01-18
Apropo złomu widocznego na zdjęciu:
http://www.enuii.org/vulcan_foundry/magazine/Vol5_no10_1962/index.htm
http://www.enuii.org/vulcan_foundry/magazine/Vol5_no10_1962/page%207-14.htm
uczta się języka bo to w ENG ;)
lukeu07 2011-01-18
Hmmm... a co takiego się u Ciebie zmieniło? :D (To może inaczej, mój główny pogląd się nie zmienił) xP
kolej 2011-01-19
No ja nowoczesność rozumiem tak ..
nowoczesność = niezawodność = prostota konstrukcji = między innymi lokomotywy spalinowe produkcji HCP :P
baczpkp 2011-01-19
Łukaszku :)
Nowe - nie znaczy dobre
Stare - nie znaczy złe
:D
kolej 2011-01-19
Właśnie :D
A ja właśnie prawie oszczałem się ze śmiechu ... muahahaha ... zaraz może co niektórym coś podeślę na polepszenie humoru :P
lukeu07 2011-01-19
Gdyby ta prostota jeszcze przekładała się na komfort dla pasażerów to by było OKej, ale jechałem z trzy tygodnie temu kiblem i dość porządnie w nim zmarzłem :D
baczpkp 2011-01-19
A czekanie na mrozie na szynobus który nie przyjedzie bo się zepsuł to komfort dla pasażera? :D Zresztą w SA106 w lato nie ma klimatyzacji .. :P
lukeu07 2011-01-19
Hmmm i od razu zakładasz, że nie przyjedzie :P A co do SA106 to jak jest za gorąco można się rozebrać, a jak marzniesz proporcjonalnie do wzrostu prędkości pociągu to raczej rady nie ma :P
baczpkp 2011-01-20
Co do tego kibla to dziwne że ogrzewania nie było bo powinno ;p można to uznać za rzadki incydent xD
Taa w SA106 się rozbierzesz ale to i tak niewiele da bo okien otworzyć w nim nie można :)
lukeu07 2011-01-20
Incydent? :D W zwykłych kiblach to się dzieje dość często, że okna do najszczelniejszych nie należą :P
baczpkp 2011-01-20
Łukaszku przejedź się latem w SA106 w upał 30-stopniowy to zobaczysz co to znaczy gotować się :D