kolej 2012-06-14
No, o tyle powstanie IR było dobre, bo pozwoliło biedniejszej części społeczeństwa(której jest znakomita większość) na podróżowanie po CMK.
Uruchomienie tych pociągów pociągnęło za sobą sznurek pozytywnych skutków. PiC zaczął puszczać tamtędy swoje pośpiechy, bilety poszły w dół.
A tak? Nadal jeździły by tam "elytarne" Ex i IC.
rubi07 2012-06-19
Ta, a od dziś dodatkowo 5 zyla za przejazd iR przez CMK... Myślę, że Piasta z tego powodu mogli by spokojnie przetrasować z CMK na Skierniewice, Koluszki, Piotrków, Częstochowę... :P
kolej 2012-06-19
Serio !
O frekwencję nie trzeba by było się martwić.
Eee... to już ja na CMK IRem nie pojadę. Zjebali akcję i stracili w mych oczach. W ogóle oferta IR to obecnie zaczyna być dno, podobnie jak oferta PICu. Obydwie gówniane firemki.
Serio - teraz już chyba tylko Polski Bus - z wielkim ubolewaniem oczywiście.
rubi07 2012-06-20
No, a od wakacji (i nie tylko) cięcia!
Wylatuje Reymont w kierunku Przemyśla (do Łodzi zostaje), wylatuje Semafor do Łodzi (do Krakowa zostaje, ale tylko w 5 i 7), Barbakan na czas wakacji skrócony do relacji Katowice - Świnoujście, od października tylko w relacji Szczecin - Poznań - Szczecin w 5 i 7 na ED72 (KATASTROFA!!), Bursztyn kończy swój żywot z dniem 25 czerwca (akurat ten pociąg to była frekwencyjna tragedia)
Cała lista zmian - https://groups.google.com/group/pl.misc.kolej/browse_thread/thread/a71d3d1306a5dede/15139677cd33c783?q=#15139677cd33c783