Ustawiasz w połowie pokrętło, między dwoma wartościami natężenia światła.
Jak wiemy, ustawienie na 0 nie wszystkich do końca satysfakcjonuje, bo i tak w rogu urządzenia oświetlającego, lampa lekko się pali.
Jedynie co trzeba posiadac to trochę wyczucia.
Sposób na upierdliwą lampę wydumałem 9 lat temu i stosuję po dziś dzień:)
Pewnie większość o tym wie, ale może ktoś jest jeszcze nieświadomy, to może przyda się taka informacja.
Zimą, a także w nocnych pociągach - jak znalazł.
dodane na fotoforum:
rubi07 2012-07-30
W nocnych, to był jeden z środków odstraszających potencjalnych pasażerów, z chęcią aby dosiać (szczególnie kiedy w przedziale siedzi koleś w założonym kapturem... ;D A teraz, te c!%#$jowe miejscówy... :/
kolej 2012-07-30
A z tymi miejscówami, to ludzie mają napierdolone... i to jeszcze jak :/
Choćby cały wagon pusty był, to on i tak musi siadać tu i tam, bo tak ma napisane... no co za naród pojebany.
Fakt, sa pociągi, gdzie jest obłożenie, ale na przykład, w takim składzie gdzie frekwencja jest niska? No po c$!%#j?
kolej 2012-07-30
i 5 złotych od łebka...
Prosta kalkulacja:
Skład objęty całkowita rezerwacją - 5 wagonów klasy 2 , 2 wagony klasy 1.
Klasa 2 - 7 na 8 miejsc zajętych - 70 osób razy 5 pudeł = 350 osób.
Klasa 1 - 2 na 6 miejsc zajętych - 18 osób razy 2 pudła = 36 osób.
386 osób razy 5 złotych = w przybliżeniu 2000 złotych.
Teraz popatrz ile masz pośpiechów z obowiązkową rezerwacją + wszystkie inne pociągi gdzie jest klasa 1 R jest również obowiązkowa.
W jeden dzień wyjdzie Ci ogromna kwota.
A potem samozadowolenie: "Zwiększyliśmy zyski, mniejsze straty, będzie jeszcze lepiej"... No k!#%$wa, z czym do ludzi?