Nigdy nie kupujcie nic w komputroniku zobaczcie jak Oni traktują klienta karta za 1 tys zł padła po 2 latach a oni odmówili naprawy
o2vip 2016-04-20
To od czego jest gwarancja ? kartą papieru do podtarcia D.... ?
komputronik:
Powód odmowy naprawy uszkodzony laminat.
PS.Powód idiotyczny, dosłownie "nie naprawimy bo się zepsuło"...
No tak najlepiej żeby do ich produktów jak do Boinga dołączane były czarne skrzynki i monitoring w postaci zapisu wideo ze środka komputera 24 h na dobę żeby uwzględnili że produkt najzwyczajniej w świecie spalił się.
MSI Polska
Witam,
proszę o przesłanie nr zgłoszenia serwisowego. Jaki był powód odmowy? Spróbujemy przyjrzeć się sprawie.
Pozdrawiam.
kolejna wiadomość od MSI godz 15:55.
MSI Polska
Witam,
sprawdziłem i karta o numerze S/N: 602-V238-27SB1107095255 nigdy nie była u nas na serwisie, więc nie braliśmy udziału w ocenie uszkodzenia produktu. Serwis sklepu musiał podjąć taką decyzję na podstawie tego co zobaczył, więc ciężko mi się ustosunkować do tego. Tak samo by była potraktowana karta graficzna Asusa czy Gigabyte'a pode...
o2vip 2016-04-20
a podejrzewam, dlatego proszę o kontakt z serwisem Komputronika w celu wyjaśnienia sprawy.
Pozdrawiamy
MSI Polska
JA:
Rozumiem będę probował odwołać sie od ich decyzji jednak chyba jako szary zjadacz chleba nic nie wskuram z tak duzym gigantem na rynku oni zobaczyli uszkodzenie i stwierdzili ze jest spalona a ze element ktory sie spalił uszkodził laminat wiec maja powod do odmowy gwarancji bo tego sie nie da naprawic jesli chodzi o laminat. Ale skad kazdy z nas jak kupuje karte jest wstanie przewidziec jak moze sie kiedys zepsuc tego nie rozumiem
16:05
MSI Polska
Witam,
proszę spróbować. Jako klient ma Pan prawo. My nie jesteśmy tutaj stroną ani gwarantem, tylko sklep Komputronik.
Pozdrawiamy
MSI Polska
JA
będę probował jednak znając zycie i historie inne ktore można przeczytać na necie na forach o firmie komputronik skonczy sie na odmowach.. rozumiem że panstwo nie są tutaj gwarantem szkoda tylko że ta firma serwis jej przez takie podejscie d...
o2vip 2016-04-20
do sprawy psują tez opinie dla firmy MSI. w przyszlości chetnie tez bym wybral panstwa produkt. ale niestety za duze ryzyko gdy gwarancja jest a właściwie to jej nie ma boje sie ze znow by moglo sie to tak zakonczyc odmową ..
do sprawy włączył się rzecznik konsumenta.
odpowiedz od komputronika do rzecznika konsumenta
screen: http://img1.garnek.pl/a.garnek.pl/031/232/31232801_800.0.jpg/uwaga-na-sklep-komputronik.jpg
Pismo z KT to niezła kompromitacja. Jako powód odmowy uznania roszczenia podali co najmniej 4 możliwe ale nie udowodnione i niczym nie poparte przyczyny:
- była dalej podkręcana;
- użytkowana w sposób nieprawidłowy;
- niesprawna listwa zasilająca:
- (uziemienie) ? potwierdza to całkowitą ignorancję tematu;
- różnicę potencjałów;
- np. klient podłączał kartę pod tv
Nie wiadomo co przyczyniło się do obecnego stanu karty, odpowiada za ten stan kupujący.
Rence, cycki opadajom.