25.10.2011, Poznań Główny.
EP09-024 oczekuje na sygnał do odjazdu z pociągiem EIC 8102 "Chrobry" ze Szczecina Głównego do Warszawy Wschodniej. Do Poznania skład przyprowadziła EU07-180.
EP09-015 oczekuje na odjazd z pociągiem EIC 6102 "Fredro" z Wrocławia Głównego do Warszawy Wschodniej.
Odstęp między odjazdami obydwu składami wyniósł... 5 minut ;)
briansk 2011-12-09
Chyba EU07-188 bo 180 miła ponad rok temu naprawę rewizyjną.
pznmk 2011-12-09
@kolej
Wtedy było tak rozkładowo.
Teraz jest chyba odwrotnie i Fredro jedzie przed Chrobrym ale też z takim krótkim odstępem.
kolej 2011-12-09
Bez sensu w takim razie... Nie mogliby jakoś tego złączyć w 1 relację z łacznikiem ? No , ale Pic ma swe teorie.. woli jechać co 5 minut po tych samych torach..
briansk 2011-12-09
Tak znowu się pomyliłeś :D To musiała być 188 :P
pznmk 2011-12-09
@kolej
Chrobry ma 9 pudeł, Fredro 8.
A z tego co mi wiadomo, jeden skład może mieć 16 pudeł, gdy jedzie z pasażerami.
Poza tym w Poznaniu jest zakaz manewrów, bo stacja ma za małą przepustowość i dlatego są tutaj przeprowadzane tylko zmiany czoła.
Żadne składy nie są dzielone, ani łączone.
millymk 2011-12-10
Dwa zacne składy EIC.
kolej 2011-12-10
A jeszcze jakiś czas temu dzielili w Poznaniu np. Kołobrzeg/Szczecin-Kraków/Warszawa :)
No, ale teraz faktycznie w poznaniu ścisk i w ogóle :P
pznmk 2011-12-11
W Poznaniu nigdy nie dzielono/łączono składu, który Ty napisałeś.
Do bodajże 1 marca 2010 roku w Poznaniu spotykały się dwa nocne TLK.
Kraków Główny - Szczecin/Świnoujście i Lublin/Terespol-Świnoujście/Szczecin.
W Poznaniu były zmiany czoła tego drugiego składu i manewry, w czasie których wagony z Krakowa do Szczecina były przepinane do do składu wagonów z Terespola i jechały osobno, a wagony z Krakowa do Świnoujście były łączone z tymi z Lublina i dalej też jechały osobno.
Potem manewry przeniesiono na Szczecin Główny, a składy z Terespola i Lublina jechal przez Poznań bez zmiany czoła.
Wagony do/z Kołobrzegu pojawiły się dopiero od ubiegłych wakacji ;)
blau91 2011-12-11
Nie zdarza się często - ja dziś miałem za to dwie przy jednym peronie
Ale trzeba przyznać, że dwa różne malowania to zawsze coś :)
kolej 2011-12-12
a no może i masz racje... to ja gdzieś dziwnie wyczytałem... bo tak pisali, że do tego 1.03.2010 było tak, że był tylko łacznik do Warszawy, który wydzielano ze skłądu do Krakowa... Wcześniej, jak i teraz są to już dwa oddzielne pociągi, ale był krótki epizod w którym był złączone w 1 :P
pznmk 2011-12-12
Do grudnia 2010 roku jechały dwa składy zestawiony z 11-13 wagonów.
Kraków-Szczecin/Świnoujście i Lublin/Terespol-Świnoujście/Szczecin.
Do bodajże 1 marca 2010 roku wagony relacji Lublin-Świnoujście były podczepiane na Poznaniu Głównym do pudeł z Krakowa do Świnoujścia, a wagony z Terespola były łączone z tymi z Krakowa do Szczecina.
Od Poznania jechały zatem dwa różne składy Kraków/Lublin - Świnoujście i Kraków/Terespol-Szczecin ;p
potem formowanie pudeł do Świno przeniesiono na Szczecin Główny, a od grudnia 2010 roku nie ma już pudeł z Krakowa do Szczecina.
Ten skład wygląda teraz tak: Kraków-Świnoujście (8 pudeł) i Warszawa Wschodnia - Szczecin/Świnoujście.
Łączenie wagonów z Wawy i Krk jest w Szczecinie.
Proste jak j$!#%nie ;D
piter09 2012-02-01
Ładne dwie EPoczki.
Umnie odstęp miedzy dwoma startami najmniejszy to 2 minuty. Kretyńskie posunięcie z takim rozkłądem. Jeden skład musi na SBL-kach non stop stawać. "Silesia" - 22:58 / "Przemyślanin" 23:00 - TRZEBINIA.
ciacho86 2012-02-22
Dzięki mała literówka;)
Frekwencja dość przyzwoita jak w każdą niedzielę większość pasażerów to studenci, do Krakowa i Wrocławia.
ciacho86 2012-04-28
re: Począwszy od lewej widoczny w malowaniu Ir A9ou oczekiwał bieżącej naprawy za nim na wysokości hali są odstawione.
Tor z przechodzącym ludzikiem zajmują wagony w rotacji pomiędzy IR WOŚP i Galicja. Na torze z SU42 odstawiane są wagony bezpośrednie od TLK HETMAN. Po prawej kolejne odstawione wagony. Jest jeszcze jeden tor z wagonami po lewej niewidoczny na zdjęciu.