https://www.youtube.com/watch?v=4fdCoO6l5AM
Wersja wąskotorowa 5N produkowana była w latach 1957-1962. Wersje doczepne (wagony bez silnika) oznaczane są 5ND.
Wersja wąskotorowa wagonu silnikowego 5N produkowana była w Konstalu w roku 1957 w ilości 39 sztuk. Kolejną wersję 5N1 wytwarzano w latach 1958-1962 w liczbie 419 egzemplarzy.
Wąskotorowe wagony doczepne 5ND produkowano w roku 1957 w Świdnickiej Fabryce Wagonów w ilości 40 sztuk, a wersja 5ND1 wytwarzana była w Konstalu w roku 1958 (36 sztuk) i w Świdnicy w latach 1958-1961 (419 sztuk).
Konstrukcja.
5N to dwukierunkowy, jednoczłonowy wagon silnikowy, wyposażony w czworo dwuskrzydłowych odsuwanych drzwi.
Tramwaj 5N jest rozwojową wersją typu N. W stosunku do poprzednika wprowadzono dwuskrzydłowe drzwi, wydłużono pudło wagonu w dół, zakrywając częściowo podwozie i stopnie wejściowe, zmieniono układ siedzeń i wprowadzono nowe rozwiązania układu hamulcowego.
(https://pl.wikipedia.org/wiki/Konstal_5N)
dodane na fotoforum: