Dudek debiutował na targach poznańskich w 1974 r. Produkowano go krótko – od 1975 do 1977 r. Powstało zaledwie 6035 tych motocykli. Szkoda, bo była to najbardziej odlotowa ze wszystkich wuesek. Podobno konstruktorów zainspirował „Easy rider” (Swobodny jeździec) kultowy film drogi z 1969 r. Tytułowy jeździec porusza się chopperem (przerobionym motocyklem z długim widelcem).
Dudek także ma dłuższą kierownicę. Szyku dodaje mu jeszcze dzielona kanapa; po złożeniu tylna część służyła kierowcy za oparcie. Listę bogatego jak na owe czasy wyposażenia zamykają lusterka na długich wspornikach. Motocykl wręcz ociekał chromem: powlekane były kierunkowskazy, błotniki, osłona cylindra i dolna osłona silnika. Malowano go dwukolorowo; na żółto-czarno lub czerwono-czarno.
dodane na fotoforum:
zpksoft 2011-04-15
rzeczywiście szkoda, że zrezygnowano z produkcji (nie wnikam w przyczyny żeby się nie zniesmaczyć ;). Najbardziej szkoda mi Junaka. To była dopiero maszyna !
andb03 2011-04-15
motórrrrrrrrrrrrr :)))) no to jest nasza szansa heheheeh :)) trzeba je wygrać heheheh :))
henry 2011-04-15
no to rzeczywiście szkoda, ze tylko tyle.. ale może i dobrze, był bardziej elitarny!
sarna1 2011-04-16
Ja sie motorów boejm , ale Dudek przystojny i ten i i Jurek Dudek tysz ;)
ps mam dobry humor ,wiec bredzę w komach ,ale właśnie ide do pracy wiec wiadomo ;P