mlord 2009-05-08
Hotel przyjazny osobom na wózkach. Przynajmniej tabliczka informuje, a rzeczywistość...(?)
madziao 2009-05-08
Niby tylko 2 stopnie, a tak wiele ...
3-gwiazdkowy hotel przyjazny ludziom na wózkach, a podjazdu nie ma ...
xk8666 2009-05-08
Grande.
amala 2009-05-08
nie dziwi mnie takie zdjęcie.rzcywistość bywa okrutna.....najgorsze jest to, że wystarczyło by tak niewiele...
ellah 2009-05-08
ja tu widzę barierę - schody, schody, schody.
A nalepka na szybie zachęca. Do oglądania się w szybie?
Smutne.
serge 2009-05-08
no taaaakkkkk........ ale za to fotografia kapitalna....
donata8 2009-05-08
A pan z ochrony patrzy w inną tronę i problemu nie widzi....chociaż w sumie, co on winien, on tam tylko pracuje, ale dla zarządu wielkie "gratulacje"...
jedras48 2009-05-08
rację ma gotka11- ten Pan sprawdza, by wchodzący lub wieżdzający Panowie mieli krawaty - to przecież Hotej Grand ;)
zdyrma 2009-05-08
Oni wszyscy powinni poprosic o pomoc w dotarciu do recepcji i potem z powrotem.4 razy pod rzad ;)). Jak by portier potrenowal, to by zrobili podjazd.
oclara 2009-05-09
no co wy!!!!! na zdjeciu widac ludzi na wozkach,pana w drzwiach, tabliczke , i napis wskazujacy ze to restauracja albo hotel - byc moze sa to goscie hotelowi ktorzy wyjechali albo beda wjezdzac do hotelu innym wejsciem przeznaczonym dla niepelnosprawnych - nie widze niczego coby wskazywalo ze ci panowie chca wjechac i maja trudnosci!!!!!!
tubylec 2009-05-09
No niestety nie, ci panowie nie wjechali na wózkach do hotelu... a po za tym nie powinni musieć kogoś prosić o wystawienie podestu. Tym bardziej, że to jeden z reprezentacyjnych łódzkich hoteli.
megbrav 2009-05-17
Ten przedstawiony tu hotel ma specjalny podjazd dla osób na wózkach (i z wystawieniem go nie ma żadnego problemu). Dysponuje również wózkiem dla gościa, który sobie tego życzy, a także pokojami dla osób niepełnosprawnych.
Ze zdjęcia nie wynika, że osoby na wózkach były gośćmi hotelowymi. Nie ma takiej możliwości, aby gość na wózku chciał wjechać do hotelu a służby parterowe odwracały głowę w drugą stronę. Trochę zdrowego podejścia.
P.S. 1) Wiem, co piszę :)
P.S. 2) Tubylec, tzn. że chcieli wjechać do hotelu a pan na zdjęciu ich zignorował i udał, że nie wie o co chodzi i nic nie widzi? Wierzyć mi się nie chce...
tubylec 2009-05-18
Fotografia żyje własnym życiem... nigdzie nie napisałem, że ten pan ich zignorował. Ci goście to chyba jakaś grupa sportowców, bodajże z Włoch, ale tego już nie pomnę i pewnie mieszkańcy Grand Hotelu.
Natomiast powtórzę z poprzedniego wpisu:
nie powinni musieć kogoś prosić o wystawienie podestu. Tym bardziej, że to jeden z reprezentacyjnych łódzkich hoteli.
Nie jest dla hotelu problemem finansowym zrobienie ułatwień dla niepełnosprawnych. Brak podjazdu i zmuszanie do proszenia obsługę niestety ustawia nasze miasto na poziomie "wiochy" (nie uwłaczając wsiom, które kocham!). Brak wyobraźni Szanowna Dyrekcjo Grandu, wstyd!
megbrav 2009-05-18
Też uważam, że w którymś miejscu powinien być łagodny najazd (czyt. wjazd) zamiast tych dwóch stopni. Ułatwiłoby to życie nie tylko niepełnosprawnym gościom ale także wwożenie / wywożenie bagaży na wózkach bagażowych (lub bez wózków) - a to odbywa się kilkanaście - kilkadziesiąt razy dziennie...
Zwróć uwagę, że wyłożenie na stałe platformy nie jest do końca idealnym rozwiązaniem - zajmuje ona pół chodnika w poprzek a więc skutecznie zakłóca ruch pieszych. A jakby się jeszcze ktoś o to przewrócił... to by dopiero było!