Glock 17...

Glock 17...

...strzelnica w Chorzowie...:)

eljot60

eljot60 2019-01-07

re: Ateizm – brak wiary w istnienie bogów
Jeżeli jesteś ateistą to jakiego Boga wzywasz aby zagrzmiał?

lordand

lordand 2019-01-07

...biorąc pod uwagę ilość religii...
...czyli ilość Bogów...
...to może jakiś usłyszy...
...oczywiście nie Twój...
...bo Twój jest głuchy i ślepy...
...na te okrucieństwa które są na ziemi...:)))

eljot60

eljot60 2019-01-07

Nie znasz Go. Nic o nim nie wiesz. Wierzysz, że go nie ma. Więc jak ktoś kogo nie ma, może być głuchy i ślepy?

lordand

lordand 2019-01-07

...a Ty go znasz...???

eljot60

eljot60 2019-01-07

Bój jest. Jest Miłością. Objawił to Światu w Jezusie Chrystusie. Tak wierzę.

lordand

lordand 2019-01-07

...to jest tylko Twoja fanatyczna wiara...
...coś co nie istnieje...
...na co nie ma żadnych dowodów...
...a fanatyzm...
...to jest choroba umysłowa...
...której nie da się wyleczyć...
...niestety...:)))

eljot60

eljot60 2019-01-07

Nie tylko moja. Chrześcijan jest znacznie więcej niż ateistów. Wiara nie jest fanatyzmem. Chrześcijanie nie są fanatykami. Fanatykami mogą być, tak samo jak nimi mogą być ateiści.

eljot60

eljot60 2019-01-07

Fanatyzm (łac. fanaticus, dosł. „zagorzały”, „szalony”) – postawa oraz zjawisko społeczne polegające na silnej wierze w słuszność jakichś poglądów politycznych, religijnych lub społecznych występujące w połączeniu ze skrajną nietolerancją wobec przedstawicieli odmiennych poglądów. <net>

lordand

lordand 2019-01-07

...są różne fanatyzmy...
...polityczne...
...religijne...
...sportowe...
...to stan chorego umysłu...
...a najwięcej jest islamistów...
...plus inne wiary...
...to chrzecijan nie jest tak dużo...
...koniec tej głupiej dyskusji...
...fanatyka się nie przekona...
...a teraz idź i napluj obcemu facetowi do ucha w czarnej sukience...
...że rozmawiałeś z niewiernym...:)))

lordand

lordand 2019-01-07

...szkoda, że to nie jest Twoja wiedza...
...tylko przepisane z Internetu...:))))))

eljot60

eljot60 2019-01-07

Dziękuję za rozmowę. Pozdrawiam :)

lordand

lordand 2019-01-07

...również dziękuję...
...i...
...również pozdrawia...:)))

arleta

arleta 2019-01-07

(czyta i żałuje że nie ma piwa do tego dialogu)
Ja powiem tak. Strzelać w głowę lub w wątrobę, bo jest duża i łatwo trafić.

Co do wiary. Wiara jest krucha, łatwo ją złamać. Wiedze trudno złamać, bo ma argument. Z Bogiem jest trochę dziwnie, bo albo wiesz, że jest, albo nie. Wybór dowolny, zależy jak czujesz.
Według mnie Boga nie znajdziesz w kościele, Bóg może zamieszkać jedynie w sercu. I mało go interesuje czy wierzysz, czy nie, bo jest miłosierdziem i dobrem wszech i wobec, kocha wszystkie dzieci i te dobre i te złe, i nic co kiedykolwiek było mówione w kościele nie ma nic z nim wspólnego.
Według mnie życie na ziemi to życie w czyśćcu, czegoś tu mamy się nauczyć, jesteśmy trochę jak postacie w grze komputerowej, mamy zyskać jakieś doświadczenie.

eljot60

eljot60 2019-01-07

arleta, re: Czytam ze zdumieniem. Sama do tego doszłaś?

eljot60

eljot60 2019-01-07

lordand, re: A Twój brak Boga dopuścił do zbrodni komunizmu.

lordand

lordand 2019-01-07

...ciekawe...
...tylko, że głowę widać a wątrobę nie...:)))

...tu nie ma wyboru...albo coś jest, albo nie...a wierzyć możesz w wszystko...co Ci podpowie fantazja...gorzej jak się wierzy w chorą wyobraźnię...a umysł ludzki też potrafi chorować...i nie ma lekarstwa żeby go wyleczyć...niestety...:)))
...mamy się nauczyć...a potem umrzeć...to po co się uczyć...po o doświadczać...???
...moim skromnym zdaniem...życie na ziemi dla jednych jest gorsze niż piekło...dla innych, tak jak piszesz czyściec...a dla innych niebo (stosuje tutaj terminologię kościelną, żeby łatwiej było zrozumieć katolikom)...:)))

lordand

lordand 2019-01-07

...a Twój Bóg Eljot60...
...za pomocą kleru...
...dopuścił do wymordowania większej ilości ludzi...
...niż Hitler i Stalin razem wzięci...:)))

eljot60

eljot60 2019-01-07

To nie jest prawdą. Za wszelkie zbrodnie odpowiada człowiek, obdarzony przez Boga wolną wolą.
Nie wierzysz w Boga ale jego oskarżasz. Czy nie widzisz w tym braku logiki?

kami13

kami13 2019-01-07

to nie Bóg dopuścił do wymordowania ludzi,
to ludzie sami mordowali, niszczyli i niszczą innych,
nie patrz Andre na ludzi jak na bezbronne istoty,
jak na dzieciaczki, które trzeba prowadzić za rączkę
i strzec na każdym kroku.
To często potwory w ludzkiej skórze,
mają rozum, wiedzą co jest dobre co złe,
tylko gdzieś mają człowieczeństwo, gdzieś mają zasady, normy i drugiego człowieka.
Ich bogiem jest pazerność, zachłanność i oni sami.
To ludzie niszczą świat, tylko i wyłącznie...brutalnie i z pełną świadomością.

lordand

lordand 2019-01-07

...oskarżam Boga w którego Ty wierzysz...
...a co to za Bóg który stworzył takiego potwora jak człowiek i jeszcze dał mu wolną wolę...to totalny sadysta i okrutnik...:)))

lordand

lordand 2019-01-07

...masz rację...
...ale mordowali na polecenie kleru zasłaniając się religią...:)))

...a jako, że Boga nie ma...to ta wymyślona postać nie jest winna...tak jak Zeus...to tyko mity...:)))

kami13

kami13 2019-01-07

a rodzice, którzy wychowują dzieci,
kochają nad życie, wpajają im zasady, dobre zasady,
uczą norm zachowania, postępowania
za ileś tam lat, gdy ich pociecha dorośnie i znęca się, krzywdzi innych staje się przestępcą, grabieżcą bez szacunku do innych...
też są sadystami i okrutnikami ?

eljot60

eljot60 2019-01-07

Mój Bój jest Miłością. Nie znasz go. Jego Syn - Jezus Chrystus ofiarował siebie za zbawienie świata. Grzeszny człowiek został przez jego śmierć na krzyżu odkupiony. Nie mów mi więc jaki jest mój Bóg, tylko zapytaj. Otrzymasz odpowiedź.

lordand

lordand 2019-01-07

...nie porównuj ludzi do boskiej istoty...
...to dwie różne rzeczy...
...a tak na marginesie...
...wielu osobników złych zostało ukaranych przez porządnych rodziców...)))

lordand

lordand 2019-01-07

...opowiadasz bajki...
...najgorsze, że w nie wierzysz...
...padłeś na kolana i tak żyjesz...
...tego się nie da uleczyć...:)))

kami13

kami13 2019-01-07

nie porównuję, wiem jedno (nie bierz tylko tego tak dosłownie)
za wszystkie czyny odpowiada człowiek...
tylko i wyłącznie i trochę szkoda,
że tortury w więzieniach za potworność czynów należą do przeszłości.

eljot60

eljot60 2019-01-07

Każda wiara dla ateisty to bajka, to oczywiste. Ale nie wiem dlaczego Ciebie razi porównywanie człowieka do istoty boskiej skoro w Boga nie wierzysz. A to właśnie ateiści ubóstwili człowieka. Nic o mnie nie wiesz. Zaszufladkowałeś i posługujesz się wygodnym dla siebie stereotypem.

eljot60

eljot60 2019-01-07

Powiedz mi, tylko szczerze. Jesteś szczęśliwym człowiekiem? Ja jestem. :)

lordand

lordand 2019-01-07

...masz rację Kami13...:)))

lordand

lordand 2019-01-07

...a jakie masz dowody na istnienie Boga oprócz Twojej chorej wyobraźni...???
...żadnych...
...więc daj spokój tym chorym wywodom...:)))

lordand

lordand 2019-01-07

...pewnie, że jestem szczęśliwy...
...bo nie dałem się ogłupić czarnym manipulantom...:)))

kami13

kami13 2019-01-07

no to się cieszę mniej lub bardziej za tę zgodność,
a swoją drogą te dziury w kartce to Twoja zasługa,
czy to tylko tak przypadkowo sfotografowany obrazek na ścianę ?
;)

lordand

lordand 2019-01-07

...to ostatnia tarcza ze strzelnicy w Chorzowie...
...pierwszy raz strzelałem z Glocka...
...i ostatni wynik widzisz na zdjęciu...:)))

kami13

kami13 2019-01-07

to chyba całkiem niezły wynik,
a i arsenał widziałam masz dość pokaźny :)

lordand

lordand 2019-01-07

...wynik dobry...
...na strzelnicy jest spokój i nie ma pośpiechu...
...to można celnie strzelać...:)))

kami13

kami13 2019-01-07

jak ktoś umie to strzeli w kartkę,
a jak nie to tylko huku narobi :)

lordand

lordand 2019-01-07

...wszystkiego można się nauczyć...
...tylko trzeba chcieć...:)))

kami13

kami13 2019-01-07

tylko trzeba chcieć i to racja i nie tylko dotyczy nauki :)

lordand

lordand 2019-01-07

...masz rację...
...ochota, to najważniejsze...:)))

kami13

kami13 2019-01-07

a żeby nie było tak pięknie,
to oczywiście ludzką rzeczą jest brak chęci,
czego w żadnym wypadku nie życzę ani Tobie ani sobie
w tym Nowym Roku :)

arleta

arleta 2019-01-07

Arsenał piękny, bardzo mi się podoba :)

Dobrze, że nie jestem katolikiem, dawno się wypisałam z tej sekty , "czarny manipulator" jak mnie widzi to z daleka ucieka (jestem z wioski tu każdy każdego zna). :D

Kler, żeby tylko mordował. Smutne jest Ci ludzie mówią, że mają przykazanie: NIE ZABIJAJ! A przyczyniają się do zabijania, bo czym innym jest święcenie broni, armat, czołgów czy statków wojennych, jak nie wsparciem psychologicznym w mordowaniu innych ludzi, to przyzwolenie na mord, że będzie ci wybaczone. To przykazanie dotyczy każdego człowieka, to bardziej nawet moralna zasada. Nie zabijaj, znaczy, nie wolno Ci zabić: białego, czarnego, śniadego księcia czy każdego innego. Nie ma wybaczenia.
Myślę, że to duża zależność psychiki.
Tak samo jest z wiarą w szamanów, energoterapeutów czy inne gusła medycyny niekonwencjonalnej. Nastawienie psychiki równa się efekt. Tym bardziej jesteśmy pozytywnie nakręceni tym bardziej ludzie w koło nas są pozytywni.

lordand

lordand 2019-01-07

...ja zawsze mam chęć...
...ale...
...dzięki za życzenia...:)))

lordand

lordand 2019-01-07

...nic na to nie poradzisz...zakłamanie na każdym kroku...
...a naród na kolanach...nie potrafi logicznie myśleć...:)))

tenia45

tenia45 2019-01-09

...wiatr porwał

lordand

lordand 2019-01-09

...wiatrowi on jest niepotrzebny...:)))

asiao

asiao 2019-01-09

Boże, co tu się dzieje? Po co taka dyskusja, chyba za ciężka na Garnek. Nie chcę Cię urazić, lordand, ale to chyba Ty za bardzo się rozpedzasz w swojej niechęci do Kościoła. Wiara wcale nie jest równoznaczna z fanatyzmem. Nie obrażaj spokojnych ludzi którzy wierzą. I jeżeli eljot czy ktoś inny wierzy, to uszanuj to, nie wmawiaj że jest głupi. Wiara to jest bardzo osobista sprawa każdego człowieka i nie wolno w to wchodzić z butami.

asiao

asiao 2019-01-09

I jeszcze coś. Ty tak samo nie masz żadnego dowodu że Boga nie ma, więc nie bądź taki pewny swej racji. Że na świecie istnieje cierpienie, wojny, itd to nie jest żaden argument. Cierpienie to jest wartość która rekompensuje się zło świata. Cierpienie, trudności jakie przeżywamy w ciągu całego życia to jest ogień który ma nas przetopic w szlachetniejszy metal. Proponuję żebyś trochę głębiej się nad tym zastanowił, bo to co piszesz to są bardzo płytkie stwierdzenia. Jeżeli Ci się nie chce... to po prostu daj tematom religijnym spokój. :)

lordand

lordand 2019-01-09

...kościół i religia...to dwa różne tematy...więc tego nie mieszaj...a obraza uczuć religijnych to wymysł XXI wieku...:)))
...ja Eljota nie zaczepiałem, tylko on mnie...to usłyszał czego nie chciał usłyszeć...a fanatyzm...nistety ale jest bardzo dużo katolików fanatyków...w innych wiarach też jest dużo fanatyków...kiedyś mordował kler...obecnie islamiści...to po to są te wiary żeby się mordować...???...co innego głosza a co innego robią...:)))
...a jakie masz dowody, że Bóg istnieje...???
...żadnych...tylko słowa czarnych manipulatorów...:)))
...jak chcesz być przetapiana na szlachetny metal...to możesz w to wierzyć...ale i tak złotem nie będziesz...a kler od początku był pazerny na dobra materialne..."Wyznanie wiary - złoto i dolary"...:)))
...to jest dyskusja bez sensu...akademicka...jak chcesz żyć w ciemnocie...to Twja sprawa...wolno Ci...:)))
...nie ma się nad czym zastanawiać...poczytaj sobie na temat historii...ale nie Biblię...bo ona mija się całkowicie z prawdą...:)))
.....

eljot60

eljot60 2019-01-10

lordand, re: Wcale nie usłyszałem tego co chciałem usłyszeć. Usłyszałem ateistę-fanatyka. Masz problem z szacunkiem osób o innych przekonaniach, głównie wierzących katolików, jak ja.
Pozdrawiam, życząc dobrego dnia.

lordand

lordand 2019-01-10

...jesteś nudny z tym swoim katolicyzmem...i nie obnoś się tak z tym...kto wierzy, ten nie manifestuje swojej wiary...rób to w ciszy i spokoju..:)))
...dziękuję...
...i wzajemnie...:)

eljot60

eljot60 2019-01-10

Kto wierzy nie wstydzi się swojej wiary. Ty nie wypowiadaj się na temat Boga, nie obwiniaj go o zło na świecie, skoro w niego nie wierzysz.
Nie byłoby tej dyskusji gdybyś u eleonor nie pisał:
...widzisz to Boże i nie grzmisz...:)))))))))
...Twój Bóg pozwolił na wyprawy krzyżowe...

lordand

lordand 2019-01-10

...ale jesteś upierdliwy...
...wstydzić się a gwiazdorzyć...
...to są dwie różne rzeczy...
...i jeszcze jedno...
...będę pisał tam gdzie chcę i co chcę...
...chyba, że osoba która ma galerię nie będzie sobie tego życzyła...:)))
...a u Ciebie nie piszę...
...i nie napinaj się tak...
...bo Ci pęknie żyłka...:))))))

...miłego wieczoru...:)

daro55

daro55 2019-01-10

HAHAHAHAHA ale się naśmiałem , Eliot , w gruncie rzeczy , nie jesteś złym człowiekiem, lecz trochę zagubionym. Nie wiem, Twój syn jest w seminarium ? Może jest już księdzem ? Czemu idziesz tak w zaparte ? Ty nie widzisz, że już błądzisz ? Eliot , a czy nie jest tak , że Bóg jest jeden ? Nie ma Twojego, mojego, tylko jest jeden. Jeden wierzy tak , inny inaczej, a jeszcze kto inny jeszcze inaczej i to już jest jego osobiste zdanie .
Już kiedys pisałem , że jesteś fanatykiem religijnym , przynajmniej tak sie zachowujesz i na co ? poco ?

daro55

daro55 2019-01-10

Jestem ciekaw , bo tak wszystkich pouczasz Eliot , a powiedz, czy swą konkubinę też tak pouczasz ? Moim skromnym zdaniem najpierw powinieneś zacząć od niej, bo ma tyle nagnojone, że chyba ona potrzebuje pierwsza Twojej pomocy hehe

ankaaa

ankaaa 2019-01-11

Miłego weekendu :))

lordand

lordand 2019-01-12

...dzięki...
...i wzajemnie...:)))

tres2b

tres2b 2019-02-09

Na długie wieczory polecam Dawkinsa Richarda Bóg urojony. Dawkins ma dar słowa. Jego książki pisane są pięknym językiem w sposób zrozumiały dla inteligentnego czytelnika. Bohaterem jego książki jest religia i jej relacje między nauką.Jak nie czytałeś, to się skuś. Warta grzechu.

lordand

lordand 2019-02-09

...nie ma problemu...
...z chęcią przeczytam...:)))

zby60

zby60 2019-02-15

i co przeczytałeś ?
Bóg urojony to jest biblia ateistów. Zacząłem to czytać i stwierdziłem, że szkoda czasu. Kto w ogóle wie kto to jest Dawkins ? Lepiej poczytać Nowy Testament. Nawet islamiści znają Jezusa i uznają go za proroka.
Jeżeli sprowadzić Boga do podstaw to Bóg jest dobrem. Jeżeli wierzysz w dobro to wierzysz w Boga i już nie jesteś ateistą

zby60

zby60 2019-02-15

nie wiem czy korzystasz z Netflixa ? jeżeli nie to możesz z niego skorzystać przez miesiąc gratis. Na Netflixie można zobaczyć serial Vikingowie. Ten serial pokazuje jak ważny dla człowieka jest Bóg. Interesujesz się historią więc wiesz, że Bóg towarzyszy człowiekowi od początku jego istnienia. Bóg jest jeden nie nieważne jak nazywały go różne narody Jahwe, Allah, Manitou. Po co rezygnować z Boga i zaprzeczać całej historii ludzkości.

lordand

lordand 2019-02-15

...Ty tak sam z siebie czy Ci ktoś za to płaci, że jesteś filozofem "z chłopskiej drogi"...
...odpuść sobie...
...ponieważ nie interesują mnie Twoje teoryjki...:))))))

...jak masz ochotę...
...to wierz w co chcesz...
...a przestań u mnie wypisywać bzdury...:)))

dodaj komentarz

kolejne >