Prawie w całej okazałości

Prawie w całej okazałości

filmik z mostu drogowego
https://youtu.be/nVPg0jD6S-s
Historia:
1885 – budowa kolejowego mostu o konstrukcji kratowej i stałej wysokości, rozpiętość przęseł 5 x 88,00 m
1915 – wysadzony przez wojska rosyjskie
1916 – odbudowa przez wojska austriackie
1929 – budowa nowej konstrukcji, kratownice paraboliczne
1939 – wysadzony przez wojska polskie
1940 – odbudowany przez wojska niemieckie
1944 – wysadzony przez wojska niemieckie
1947 – odbudowany.
Konstrukcja: kratownica paraboliczna z jazdą dołem, dwutorowy; stare podpory na ścianach szczelinowych, na kesonach.

extensa

extensa 2016-11-05

Imponujący! Ładne zdjęcie!!! Pozdrawiam w ponure przedpołudnie!!!

tanna

tanna 2016-11-05

Fantastycznie go pokazałeś.Jest bardzo długi i trudno zmieścić go w kadr, ale Tobie to się i udało.Robi wrażenie.Piękny widok.:)Oglądam ten filmik i słyszę szum wiatru.:))
Witam i pozdrawiam Cię serdecznie,życząc już miłego weekendu Witku,ze słoneczkiem i uśmiechem:)

nemo60

nemo60 2016-11-05

Ładny kratownicowy :) .

jadpaw5

jadpaw5 2016-11-05

Podziwiam zdolności inżynierów

qwitek

qwitek 2016-11-05

Projektanci i budowniczy:
rok zakończenia budowy 1947
lokalizacja Dęblin
projektant Aleksander Pstrokoński
generalny wykonawca K. Rudzki i S-ka, kier. Florian Kowalewski; 1947 — Społeczne Przedsiębiorstwo Budowlane Warszawa, kier. Bolesław Liberadzki
parametry długość: 447,50 m; szerokość: 10,40 m

satsuma

satsuma 2016-11-11

Uwielbiam fotografować mosty ale przeważnie nie ma gdzie się zatrzymać blisko aby fotografować więc mam sporo z samochodu, tylko zdjęcia byle jakie.
Ten ma ciekawą historię
-zbudowany
-wysadzony
-odbudowany
-wysadzony....itd

dodaj komentarz

kolejne >